חשיפה! הבית היהודי מעוניין להקים גוש דתי עם המפלגות החרדיות

    ישראל בן צבי No Comments on חשיפה! הבית היהודי מעוניין להקים גוש דתי עם המפלגות החרדיות
    15:45
    02.05.24
    צבי טסלר No Comments on פניה לפרקליטות: חשד לעבירות כלכליות בחברת בסדנו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גורמים בכירים במפלגת הבית היהודי טוענים, כי פנו בימים האחרונים לראשי יהדות התורה וש"ס, וביקשו ליצור גוש פוליטי משותף לצרכי המשא ומתן הקואליציוני, אך נתקלו עד כה בהתעלמות מצדם של המפלגות החרדיות.
    כתבנו הפוליטי גואל ואקנין שחשף את הסיפור במהדורה המרכזית כאן בקול חי מוסר כי אנשי , הבית היהודי טענו בפני הסיעות החרדיות, כי יש הרבה מן המשותף בין המפלגות המייצגות ציבור של שומרי מצוות ואינטרסים רבים משותפים, ועל כן, מן הראוי כי המפלגות הללו ייצרו יחדיו גוש פוליטי חזק.
    לדברי אותם גורמים, יו"ר הבית היהודי נכון לפשרות בסוגיית הגיוס, ואינו דורש הגבלת מספר לומדי התורה במכסות.
    בש"ס אישרו את נכונות המידע, ושר הפנים אלי ישי הגיב לחדשות קול חי, כי אכן הייתה פנייה שכזו מצד אנשי הבית היהודי, וכי ההצעה נבדקת בחיוב.
    פרשננו הפוליטי משה גלסנר מוסיף, כי גורמים אחרים בש"ס טענו שלא לציטוט, כי הימנעותם מהיענות להצעת בנט נובעת מהחשש, כי ירגיזו בכך את ראש הממשלה נתניהו, שנראה כמי שאינו רוצה כרגע בשותפות עם בנט.
    מנגד, אמר חבר הכנסת מאיר פרוש מיהדות התורה לחדשות קול חי, כי הוא מצדו השיב בנכונות עקרונית לעצם הרעיון, ובהתאם לכך אף ביקש לקבוע פגישה בהקדם עם יו"ר הבית היהודי, בכדי ולבחון ולקדם את ההצעה. פגישה שצפויה לצאת אל הפועל בקרוב.



    0 תגובות